.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«البرز» رفع فيلتر شد

پس از گذشت 31 روز، سايت خبري «البرز» رفع فيلتر شد.
در حالي اين پايگاه خبري امروز چهارشنبه به طور کامل در کشور رفع فيلتر شد که هنوز علتي براي فيلتر شدن آن بيان نشده است.

سردبير «البرز» در اين باره گفت: متاسفانه زمان فيلتر شدن البرز با تعطيلات «وحشتناک» نوروز همراه شده و اين مسئله باعث شد تا پيگيري‌ها براي رفع فيلترينگ البرز تا امروز به طول انجامد.
وي افزود: خوشبختانه در عملکرد البرز خلافي مشاهده نشده که لازمه برخورد اينچنيني باشد.

وي ادامه داد: فيلترشدن يک ماهه البرز آن هم در شرايطي که تنها دو ماه و نيم از آغاز فعاليت جديد آن مي‌گذشت، ضربه بزرگي را وارد ساخت که براي جبران اين خسارت نيازمند تلاش‌هاي بيشتري نسبت به گذشته مشهود است.

وي تصريح کرد: البرز علاوه بر دامنه «دات‌نت» دامنه‌هاي «دات اوآرجي»، «دات اينفو» و «دات آي آر» را نيز در اختيار دارد که با وجود مرسوم بودن استفاده از نشاني‌هاي جديد در دوران فيلترينگ، از چنين اقدامي خودداري نموديم.
وي خاطرنشان کرد: امروزه رسانه‌هاي جديد يک حقيقت غيرقابل انکار هستند و نمي‌توان با ناديده گرفتن آنها از ارزش تاثيرگذاري ايشان کاست.

وي نظارت بر عملکردهاي رسانه‌اي را حق طبيعي متوليان جامعه برشمرده و مي‌افزايد: اين نظارت مي‌تواند با برقراري ارتباطات دوسويه راه را براي فعاليت قانوني رسانه‌هاي جديد هموارتر و دولت را در اين زمينه کاراتر نمايد.

وي تاکيد کرد: رسانه «سايبر» زبان متفاوتي با رسانه‌هاي رسمي و مطبوعات داشته و فراگير شدن اين ادبيات در صورت کاناليزه شدن فعاليت‌ها، نگراني‌هاي موجود را در جامعه و متوليان آن رفع خواهد کرد.

وي افزود: متاسفانه علاوه بر پتانسيل‌هاي مناسب فضاي مجازي، چنين برخوردهايي زمينه برخي سوءاستفاده‌هاي معاندين را نيز فراهم مي‌کند و «البرز» نيز از اين قاعده تحت عناوين مختلف بي‌نصيب نبود، اما اصول اعتقادي حاکم بر آن اجازه قهر و تخريب را از ما مي‌گرفت.

وي در پايان از مطبوعات و پايگاه‌هاي خبري که در اين مدت نسبت به فيلترينگ البرز با انتشار خبر، گزارش، تحليل و انعکاس اخبار واکنش منطقي نشان داده و اين پايگاه را ياري رساندند، تشکر نمود.

گفتني است، رفع فيلترينگ البرز از جمعه گذشته آغاز شد و سرانجام امروز همه سرويس‌دهندگان اينترنت کشور بدون محدويت اين پايگاه خبري را در معرض بازديد قرار دادند.
اين پايگاه خبري به نشاني http://www.alborznews.net/ در دسترس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.768 seconds.